کسب بیت‌کوین با CryptoTab

فکر کنید که می‌خواهید با استفاده تنها از یک قاشق شروع به استخراج زغال سنگ از معادل زیرزمینی کنید؛ قطعا این کار به نوعی خودکوشی محسوب می‌شود. این مورد در مورد ماین بیت‌کوین نیز صادق است، زیرا استخراج بیت‌کوین به وسیله‌ی رایانه‌های خانگی و رسیدن به یک سود منطقی، در حال حاضر به دلیل سختی بالای شبکه‌ای رمزارزی به امری غیرممکن تبدیل شده است. اما خوشبختانه برخی از افراد باهوش صنعت تکنولوژی راه‌هایی برای کمک به کاربران ضعیف‌تر پیدا کرده‌اند.

یکی از این راه‌ها مرورگر CryptoTab است.

البته باید یادآور شویم که استفاده از CryptoTab به همین سادگی نیست، اما این مرورگر به شما اجازه می‌دهد که کاملا قانونی راهی برای رسیدن به مقدار کمی رمزارز بیت‌کوین داشته باشید.

استخراج بیت‌کوین در حال حاضر عدمتا توسط شرکت‌ها یا افراد مالک استخر‌های ماینینگ بزرگ و مجهز به جدید‌ترین سخت‌افزار‌های ماینینگ صورت می‌گیرد. این فرایند در کنار تولید حرارت زیاد، به منابع محاسباتی عظیم و همچنین انرژی و برق زیادی نیاز دارد.

شاید تا در حال حاضر با این پرسش مواجه شده‌اید که CryptoTab چطور با استفاده از منابع محدود رایانه‌های شخصی، بیت‌کوین استخراج می‌کند؟ جواب ساده است، این افزونه اصلا فرایند ماین بیت‌کوین انجام نمی‌دهد، بلکه درآمد حاصله از ماینینگ را به شکل بیت‌کوین به کاربران پرداخت می‌کند. بنابراین پرسش جدیدی که بوجود می‌آید این است که CryptoTab چگونه این کار را انجام می‌دهد و بدون ماینینگ، به کاربران بیت‌کوین پرداخت می‌کند؟

این برنامه در اصل با استفاده از یک سیستم هوشمند اقدام به استخراج رمزارزهایی کوچکی می‌کند که سختی شبکه‌ی بسیار پایین‌تری دارند. همچنین افزونه‌ی CryptoTab به جای استخراج یک رمزارز خاص، به صورت پویا بین چندین رمزارز جابجا می‌شود تا میزان درآمد حاصل از این فرایند را تا ۴ برابر افزایش دهد. الگوریتم این افزونه به گونه‌ای توسعه یافته که به آن اجازه می‌دهد به رمزارزی روی آورد که در همان لحظه بیشترین سود‌دهی را برای کاربر دارد. در نهایت درآمد تمام رمزارزهای استخراج شده توسط بیت‌کوین به کاربر پرداخت می‌شوند.

مدل کسب و کار  CryptoTab به شدت مبتنی بر کاربران و معرفی این افزونه به دیگران است تا بتواند سوددهی کافی داشته باشد.

تیم توسعه دهنده‌ی این مرورگر یک استخر ماینینگ راه‌اندازی کرده‌اند. به گفته آن ها هرچه تعداد کاربران افزونه‌ی CryptoTab افزایش یابد، فرایند ماینینگ این استخر به شکل چشم‌گیری بهبود می‌یابد و می‌توانند به کاربران بابت زیرمجموعه‌ی آن‌ها سود پرداخت کنند.

علاوه بر این مورد، تمامی کاربران دارای زیرمجموعه، درصد مشخصی از بیت‌کوین و در آمد زیرمجموعه‌های خود را نیز دریافت خواهند کرد.

شبکه‌ی ارجاع یا همان زیرمجموعه‌گیری این افزونه تا ۱۰ سطح متفاوت عمق دارد و شما می‌توانید با استفاده از ماشین حساب میزان درآمد این پلت‌فرم، سود خود را محاسبه کنید.

 CryptoTab تمامی بیت‌کوین‌های بدست آمده را به عنوان درآمد ماینر‌ها پرداخت می‌کند و به عنوان یک مدرک برای اثبات این کار تمامی داده‌های مربوط به تراکنش‌های بلاک‌چین بیت‌کوین را در اختیار عموم قرار داده است؛ بنابر این شما می‌توانید همیشه با مراجعه به آن به صورت لحظه‌ای میزان پیشرفت و مراحل مختلف تراکنش خود را مشاهده فرمایید.

 CryptoTab با اطلاعات و داده‌های شخصی کاربر که روی رایانه ذخیره شده‌اند نیز کاری ندارد. این نرم‌افزار توسط وب‌سایت‌های مختلفی مورد بررسی قرار گرفته و عموم آن‌ها اعلام کرده‌اند که بدون هیچ‌گونه دردسری، بیت‌کوین بدست آمده را به کیف‌پول‌های رمزارزی خود انتقال داده‌اند.


لینک دانلود مرورگر کریپتو تب برای شروع استخراج و کسب درآمد.

کانال تلگرام یک کامپیوتر یک منبع درآمد.